SP+ EF atasi masalah perut buncit anda..


01 March 2013

SP+ EF atasi masalah perut buncit anda..

Saya tidak mempunyai masalah berat badan yang melampau, tetapi mempunyai masalah perut buncit dan punggung yang besar. Badan saya pula jenis yang cepat naik jika tidak control makan. Berat saya 55kg sebelum saya mengambil Shape Plus. Selepas 5 hari saya minum Shape Plus berat saya turun sebanyak 4kg. Berat terkini 51kg. memang terkejut sangat.Selepas sebulan saya amalkan SP, berat saya maintain tak turun lagi tetapi dari segi inci memang banyak perbezaan. Seluar, kemeja dan baju kurung moden yang sebelum ini tidak boleh pakai, sekarang ni dah muat balik. Hepi gler rasanya. Part perut tu amik masa nak kempis maybe sebab banyak toksin, so saya decide minum EVE Fiber kerana saya memang ada masalah sembelit. Selepas amil EF memang terasa lancar dan sempurna jer semasa proses pembuangan tu..haha..Dalam masa yang sama, saya pun minum EVE Collagen. Habis 1 kotak kesan yang paling ketara yang saya dapat lihat ialah rambut kurang gugur, tumit kaki dah ok tak pecah lagi. Yang paling best, tiada lagi masalah kulit kering dan mengelupas serta warna kulit sekata. Now kulit muka saya tidak kering lagi seperti dulu walaupun seharian saya berada dalam bilik aircond di office. Malah bertambah cantik dan kelihatan muda ewah. So pada yang inginkan badan yang menarik dan ramping, kulit yang sihat, cantik serta halus, kombinasi 3 produk ini memang mantooppp!! Selamat mencuba. - NUR
Dapatkan segera dari saya..
SMS atau Whatsapp NUR 017-6426500 @ 017-7372509
Free postage untuk seluruh semenanjung.
RM370 untuk penggunaan 1 bulan.

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© !! NURSIBLINGSHOP !! SPRO + EVE FIBER!! | Template Designed By Blog Bingkisan Hati