RAWAT BUASIR DENGAN EVE FIBER STRAWBERRY


06 March 2013

RAWAT BUASIR DENGAN EVE FIBER STRAWBERRY

PENDARAHAN semasa membuang air besar sering berlaku kepada sesetengah orang dan masalah ini biasanya dikaitkan dengan penyakit buasir. Ramai yang berasa malu bagi mendapatkan rawatan doktor dan mengambil keputusan untuk merawat sendiri.

Buasir merupakan bengkakan yang terjadi di dalam dubur. Bengkakan ini tidak normal dan mereka yang mendapat buasir biasanya tidak berasa sakit apabila membuang air besar.Hal ini berikutan perbuatan meneran ketika membuang air akibat SEMBELIT..

Boleh dikatakan setiap seorang daripada tiga orang pernah mengalami pendarahan akibat buasir dalam hidupnya. Terdapat beberapa simptom buasir. Pesakit biasanya mendapati ada darah berwarna merah cerah yang keluar sebelum atau selepas membuang air besar.

Jika perkara ini berlanjutan untuk beberapa lama, pesakit mungkin akan mengalami anemia akibat kehilangan banyak darah. Ada juga pesakit yang mengalami pendarahan yang membimbangkan sehingga menyebabkan mereka sering pitam.

Kebanyakan kes buasir terjadi secara semula jadi tetapi lebih kurang 15 peratus kes-kes barah buasir disebabkan unsur genetik. Risiko mendapat masalah ini termasuk pemakanan yang kurang serat atau daging merah dan lemak yang berlebihan.  Serat di dalam makanan boleh mengurangkan risiko barah usus kerana ia mengurangkan kerosakan usus besar oleh bahan toksik yang terdapat dalam najis. Namun, corak pemakanan kita lazimnya tidak terkawal..maka masalah sembelit menjadi salah satu kesannya. Kini SSR menawarkan produk paling mujarab bagi mencegah dan mengatasi penyakit ini dinamakan EVE Fiber strawberry… hanya dengan satu sachet sehari, masalah tidak lawas pembuangan akan dapat diatasi sekaligus mencegah dan merawat masalah buasir.

AMBILLAH EVE STRAWBERRY FIBER HARI INI…HANYA SEPEKET SEHARI …. PASTI MERUNGKAI MASALAH SEMBELIT ANDA DI SAMPING MENYAHTOKSIN TUBUH … PENGAMBILAN BERSAMA SHAPE PLUS SLIMMING JUICE AKAN MEMPERCEPATKAN PENURUNAN BERAT BADAN….Dapatkan hari ini juga…

Harga: RM70/sekotak/15 sachet

RM130/2 kotak/30 sachet (cukup sebulan)

Ambil sepeket sahaja sehari sebelum breakfast atau sebelum tidur (masa perut kosong)

sms 0176426500/0177372509 for immediate response

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© !! NURSIBLINGSHOP !! SPRO + EVE FIBER!! | Template Designed By Blog Bingkisan Hati